عایق مارکت اولین بازار آنلاین معرفی و فروش انواع عایق الاستومری و نماندگی عایق الاستومری در ایران است که با گردآوری چندین برند معتبر از جمله تولید کنندگان داخلی و خارجی سبد کاملی از عایق های الاستومری را برای مشتریان خود فراهم نموده است تا بتوانند با بررسی دقیق انواع برندهای عایق از نظر کیفیت و قیمت عایق بتوانند بهترین و معقول ترین نوع عایق را انتخاب و خریداری نمایند.


از طریق شماره تماس زیر می‌توانید جهت دریافت مشاوره در مورد عایق های الاستومری با ما تماس بگیرید:

66647618 - 021


عایق مارکت در راستای ارائه بتهرین خدمات به خریداران عایق الاستومری با اخذ قرارداد همکاری مستقیم با تولیدکنندگان ایرانی و واردت کنندگان عایق الاستومری قادر هست محصولات با کیفیت و تضمین شده از نظر کیفیت و برند درخواستی با انواع خدمات مورد نیاز از جمله عایق های ساده ، عایق الاستومری پشت چسبدار ، عایق الاستومری با روکش آلومینیوم به صورت رولی (پتویی) و یا بصورت لوله ای در سریع ترین زمان ممکن در پروژه های ساختمانی، صنعتی و تاسیساتی تحویل نماید.

در حال حاضر محصولات برندهای عایق الاستومری کافلکس، عایق الاستومری پافلکس، عایق الاستومری میکافلکس و عایق الاستومری وان فلکس در سبد محصولات عایق مارکت وجود دارند. 

نمایندگی خرید و فروش عایق الاستومری

استعلام قیمت عایق الاستومری

جهت رفاه حال خریداران محترم مجموعه عایق مارکت چندین راه ارتباطی را فراهم نموده است که امکان ارسال سریع و در عین حال راحت لیست درخواست عایق الاستومری و دریافت پیش فاکتور مقدور باشد.

  • گفت و گو آنلاین وب سایت با کارشناسان فروش
  • بصورت دکمه استعلام محصول از صفحه مورد نظر
  • پر کردن فرم تماس با ما
  • واتس آپ با شماره 09196536979
  • تماس: 02165831557