زمان خرید محصول به پایان رسیده و امکان ثبت سفارش آن وجود ندارد.

عایق الاستومری رولی 9 میل

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس: NBR
  • عرض: 1000 میلیمتر
  • ساخت: ترکیه
فروشنده فروشنده: عایق مارکت
آماده ارسال ناموجود
62,000
41%
37,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جهت خرید عایق الاستومری رولی ساده ابتدا ضخامت عایق مورد نظر خود را انتخاب کنید، سپس دکمه افزودن به پیش فاکتور را کلیک کنید و در انتها متراژ مورد نیاز را وارد نمایید.

محصولات مرتبط

فروش ویژه عایق الاستومریک به مدت محدود

عایق های سلول بسته محصول کشور ترکیه با مدرنترین تکنولوژی روز دنیا  به صورت رول (6mm تا 50mm) و لوله ای (6mm تا 114mm) تولید می شوند. جنس  عایق های الاستومری از جنس کائوچوی اتیلن پروپیلن دین غیر متصل بوده که با  Epdm نیز شناخته می شود به طور معمول عایق های Epdm مقاومت حرارتی بسیار  خوبی را فراهم می کنند و دارای ضریب انتقال حرارت بسیار پایینی می باشند و  به دلیل مقاومت زیادی که در برابر جذب بخار آب دارند پس از نصب به هیچ گونه  حایل بخار آب دیگری نیاز ندارند. این در حالی است که عایق های سنتی مانند  پشم شیشه به ازای %1 آبی که جذب می کنند %7 از ارزش ضریب انتقال حرارت آن  ها کاسته می شود. عایق های الاستومریک مطابق با استانداردهای محیط زیست می  باشد و جایگزین مناسبی برای عایق های سنتی مانند پشم شیشه، پشم سنگ، پلی  فوم و مل و ماستیک بوده و برای عایقکاری سیستم های حرارتی و برودتی،  تاسیساتی، غذایی، بهداشتی، دارویی، خودروسازی و صنایع نفت و گاز جهت صرفه  جویی در انرژی کاربرد دارند.

جنس
NBR
عرض
1000 میلیمتر
ساخت
ترکیه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...