کانال هوای پیش عایق شده

پلی یورتان

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جنس: پلی یورتان
  • سایز: 1/2 * 4 متر
  • ضخامت: 10 - 20 - 30 میلیمتر
فروشنده فروشنده: عایق مارکت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

عایق مارکت نمایندگی فروش و پخش کانال هوای پیش عایق شده از جنس پلی یورتان | کانال پیش عایق شده به علت مزایا و امتیازات قابل توجه آن در سیستم های انتقال هوا، در صنعت تهویه مطبوع توانسته است جایگاه ویژه ای کسب کند.

محصولات مرتبط

کانال هوای از پيش عايق شده يا پانل پيش عايق پلی یورتان كه جهت ساخت كانال های تهويه هوای عايق شده مورد استفاده قرار می گيرد از هسته فوم عايق فشرده و ورق آلومينيوم در اطراف آن ساخته شده است.
اين کانال ها بواسطه حالت ساندويچ مانند خود و وجود پوشش آلومينيومی در اطراف آن از مقاومت خوبی برخوردار هستند.
فوم پلی یورتان داخل اين ورق های کانال بواسطه پليمر اكسترود شده و دارای مقاومت در برابر نفوذ رطوبت می باشد و در طول ساليان استفاده از آن در اثر مجاورت با رطوبت به هيچ عنوان تغيير حالت و تغيير خاصيت نمی دهند و مانند روز نخست، عملكردی مطلوب دارد.
همچنين وجود روكش آلومينيوم سبب زيبايی كانال، مقاومت بيشتر در برابر ضربه، استحكام قابل قبول، مقاومت در برابر اشعه UV، مقاومت در برابر رشد قارچ، كپك و جلبك می شود.
به علت ماهيت عايق بودن بدنه کانال ها، اين نوع كانال های از پيش عايق شده در برابر انتقال حرارت و هدر رفتن انرژی مقاوم می باشند و همچنين طريق ساخت آن ها بگونه ای می باشد كه هيچگونه درز و شكافی در ميانه كانال وجود ندارد كه سبب هدر رفتن انرژی انتقالی باد و هوای در گردش گردد.
كانال از پیش عايق شده پلی یورتان به آسان قابل حمل، مونتاژ و نصب هستند بعلاوه هرگونه مدل و طرحی در محل پروژه با آن ها قابل اجراست. سبك بودن و مقاومت فشاری مناسب از ديگر خصوصيات آنها می باشد. 

مشخصات کانال پیش عایق شده:

- ضخامت فوم پلی یورتان 20 میلی متر است که این فوم بین دو فویل آلومینیوم 80 میکرون تزریق شده است.
- عمده مصرف آن برای ساخت کانال در فضاهای داخلی ساختمان است.
- مشخصات هر پانل D=2cm و w=1.2m و l=4m

ویژگی های کانال از پیش عایق شده:

- سرعت برش و مونتاز بالاتر نسبت به نمونه پانل های دیگر

- کاربرد بیشتر نسبت به نمونه پانل های دیگر

- قیمت مناسب پانل

- قابلیت ویرایش و اصلاح سریع کانال صدمه دیده شده

- فوم ضد حریق و خود خاموش شونده (استاندارد کلاس حریق فوم پلی یورتان B2)


جنس
پلی یورتان
سایز
1/2 * 4 متر
ضخامت
10 - 20 - 30 میلیمتر

سلام، ما برای پروژه خودمون قصد داریم از کانال های پلی یورتان استفاده کنیم. برند کانال های پیش عایق که کار می کنید رو لطف می فرمایید بگید. ممنون

1465 روز پیش ارسال پاسخ

سلام جناب مهندس
ما اکثر برندهای معتبر از جمله pal رو داریم و همچنین یک برند ایرانی که عایق مارکت نماینده انحصاری فروش کانال پیش عایق هست میتونیم با شرایط عالی در خدمت باشیم.
لطفا با بخش فروش عایق مارکت تماس داشته باشید.

1465 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...