درباره شرکت عایق الاستومری PA-FLEX

شرکت پافلکس تولید عایق الاستومری را با نام تجاری PA-FLEX از سال 2014 آغاز کرده است. شرکت PA-FLEX از زمان تاسیس تا کنون با استفاده از دانش مهندسان متخصص در زمینه عایق های الاستومری، محصولات با کیفیتی را تولید و عرضه کرده است، به گونه‌ای که عایق الاستومری PA-FLEX یکی از مطرح‌ترین برندهای حال حاضر بازار است.  

عایق الاستومری PA-FLEX در کارخانه‌ای به وسعت 6000 متر مربع در شهر استانبول و با استفاده از منابع داخلی و با تکیه بر آخرین فن‌آوری های روز دنیا تولید می‌شود. شعار شرکت PA-FLEX این است که "ما عاشق طبیعت و کشور خود هستیم، آن را برای آینده تولید می‌کنیم و به شعار خود پایبند هستیم". اصول تغییر ناپذیر شرکت پافلکس همواره با خدمات با کیفیت و تحویل به موقع و قیمت‌های مقرون به صرفه همراه بوده است.

چشم انداز شرکت PA-FLEX

PA-FLEX این "چشم انداز" را به تصویب رسانده است تا با تفاهم مبتنی بر رضایت مشتری، توسعه مستمر، کیفیت، کار تیمی، مسئولیت اجتماعی، رویکرد مدیریت حرفه‌ای و انطباق با پیشرفت‌های فناوری به یک شرکت پیشرو در بخش خود تبدیل شود.

ماموریت PA-FLEX

شرکت پافلکس در چارچوب چشم اندازی که برای خود تعیین کرده، ماموریتی را اتخاذ کرده است تا به عنوان یک سازمان نمونه برای مشتریان، کارمندان و کشور خودشان منابع و ارزش ایجاد کنند.

عایق پافلکس


جهت مشاوره در مورد عایق الاستومری پافلکس با کارشناسان ما در ارتباط باشید:

66647618 - 021


عایق رولی الاستومری PA-FLEX

شرکت پافلکس دارای طیف گسترده‌ای از مناسب‌ترین سایزهای عایق الاستومری با عرض 100 و 120 میلیمتر و در 7 ضخامت مختلف است.

به لطف ساختار الاستیک این عایق ها که باعث سفت شدن لرزش شکل گرفته در مجاری میشود و این کار باعث کاهش استفاده از باندها در کانال های مقطع و مربع می شود و ضایعات را کاهش می دهد.

در مورد چسب Pa-Flex می‌توان گفت که کمک بزرگی به نتایج به دست آمده در پوشش مجرا می‌کند که این امر خود باعث کاهش ضایعات به میزان 2 تا 3 درصد می‌شود. چگالی عایق پافلکس 50 تا 60 کیلوگرم بر متر مربع است و محدوده استفاده آن در دمای بین 40- تا 120+ درجه سانتی گراد می باشد و از آنجایی که ضریب هدایت حرارتی (0.034 W/mK) از ماده الاستومری کم است، به طور قابل توجهی انتقال حرارت را کاهش می‌دهد.

عابق الاستومری PA-FLEX که از خاصیت عایق‌کاری حرارتی بالایی برخوردار هستند، در برابر اشعه ماوراء بنفش، شرایط آب و هوایی نامساعد، روغن‌ها و همچنین از نظر مقاومت در برابر آب و بخار عملکرد بالایی دارد. نصب و استفاده از این نوع عایق الاستومری به دلیل دارا بودن قابلیت انعطاف پذیری بالا، بسیار راحت بوده و امکان ایجاد قارچ و قالب را روی آن نمی دهد.

یکی از ویژگی‌های بارز عایق الاستومری PA-FLEX ضریب انتقال حرارت مناسب آن است که به دلیل حبس هوای پایدار در درون سلول‌های بسته عایق پافلکس و هدایت گرمای پایین، اتلاف انرژی را به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد.

عایق الاستومری PA-FLEX در برابر آتش سوزی مقاومت بالایی دارد و در صورت بروز آتش سوزی، به شعله اجازه نمی دهد نه به صورت افقی و نه عمودی گسترش پیدا کند. با این ویژگی، تمام مقادیر پیش‌بینی شده برای ایمنی در برابر آتش را برآورده می‌کند و عایقی است که می‌توانید با خیال راحت از آن در ساختمان‌ها و تاسیسات خود استفاده کنید.

از کاربردهای عایق الاستومری PA-FLEX می‌توان به استفاده در سیستم گرمایش، سیستم‌های خنک‌کاری، سیستم‌های تهویه، فرآیندهای صنعتی، کلیه ساخت و سازها و کاربردهای صنعتی اشاره کرد.

عایق لوله ای پافلکس

عایق لوله ای PA-FLEX

از عایق لوله ای PA-FLEX برای جلوگیری از تراکم ناشی از شرایط خارجی و به حداقل رساندن اتلاف گرما در لوله‌های سیستم تاسیسات استفاده می‌شود. در هنگام اجرای عایقکاری لوله‌ها، سطح داخلی عایق و لوله باید به طور کامل به هم چسبانده شود و هیچ فاصله‌ای بین آن ایجاد نشود. از آنجا که تغییر شکل عایق در طول سیستم لوله‌کشی، یک پل حرارتی ایجاد می‌کند، بنابراین باید کاملاً عایق‌بندی شود. سیستم‌های تاسیساتی که در فضای باز قرار گرفته‌اند باید بلافاصله پس از عایقکاری با روکش آلومینیومی یا یک لایه محافظ، محافظت شوند.

عایق لوله‌ای الاستومری پافلکس با داشتن طیف گسترده ای از سایزها با ضخامت جداره 6/9/13/19/25/32 میلیمتر در محدوده قطر 6mm - 114mm تولید می شود.